Mezoterapia

MEZOTERAPIA - ostrzykiwanie skóry koktajlami składników aktywnie stymulujących skórę. Cena zabiegu 300-550 pln (w zależności od użytego preparatu)
Mezoterapia_4f57e17c2d863.jpgMezoterapia_4f57e17c2d863.jpg
Cena
Cena od: 300,00 zł
Szczegółowy opis

Opis  zabiegu

Mezoterapia jest zabiegiem polegającym na ostrzykiwaniu skóry twarzy, szyi i dekoltu ( lub innych okolic ciała) koktajlami substancji aktywnych, w celu  pojędrnienia, poprawy napięcia i elastyczności skóry. Powierzchowne wstrzykiwanie preparatów pozwala na lepsze przyswajanie przez skórę zawartych w nich witamin, minerałów oraz czynników stymulujących procesy wzrostowe komórek. Seria zabiegów  pozwala zmniejszyć widoczne objawy starzenia się skóry i ograniczyć szybkość pojawiania się nowych.  Zabiegi mezoterapii wykonywane są metodą klasyczną - za pomocą igły i strzykawki oraz przy użyciu specjalnego aparatu do powierzchownych nakłuć skóry - dermarollera.

Zabiegi mezoterapii wykonywane są także w okolicach ciała objętych szczególnymi problemami zdrowotnymi, np. w obrębie skóry owłosionej głowy oraz w okolicach powstawania cellulitu i drobnych depozytów tkanki tłuszczowej.

PREPARATY STOSOWANE W ZABIEGACH MEZOTERAPII

• Zabiegi pojędrniania skóry twarzy - Dermaheal HSR /  NCTF 135  HA
  • Mezoterapia skóry głowy - Dr CYJ Hair Filler
  • Ujędrnianie skóry ramion, ud i innych okolic ciała - Stretch Care
  • Mezoterapia cellulitu i powierzchownych depozytów tkanki tłuszczowej - Dermaheal LL

Standardowa kuracja

Zazwyczaj podczas kuracji wykonuje się około 4-6 zabiegów.  Rytm kuracji zależy od stosowanego preparatu.

Wskazania:

• Profilaktyka starzenia się skóry
  • Utrata jędrności i elastyczności skóry
  • Elastoza posłoneczna
  • Wypadanie oraz osłabienie wzrostu włosów, utrata ich gęstości
  • Miejscowe depozyty tkanki tłuszczowej  oraz objawy celulitu w obrębie ud, pośladków i brzucha
  • Wiotkość skóry ramion, ud, kolan i brzucha

• Aktywna opryszczka wargowa
  • Alergia na kwas hialuronowy oraz inne składniki preparatów
  • Ciąża i okres karmienia piersią
  • Ciężkie choroby ogólnoustrojowe ( kolagenozy, choroba Hashimoto, cukrzyca, choroba niedokrwienna serca, etc. -  w fazie aktywnej)
  • Stany zapalne skóry
  • Choroba nowotworowa w okresie leczenia
  • Zaburzenia krzepnięcia oraz stosowanie leków przeciwkrzepliwych

Odwiedza nas 14 gości oraz 0 użytkowników.