Mezolifting

MEZOLIFTING - ostrzykiwanie skóry preparatami kwasu hialuronowego.
Cena dotyczy zabiegu z 1 amp. PROFHILO
Mezolifting_4df7e1d47deae.jpgMezolifting_4df7e1d47deae.jpg
Cena
Cena od: 1100,00 zł
Szczegółowy opis

Opis  zabiegu

Mezolifting  (Skin Booster)jest zabiegiem polegającym na ostrzykiwaniu skóry preparatem zawierającym otrzymywany syntetycznie kwas hialuronowy. Zabieg ten wykonuje się w celu uzyskania poprawy nawilżenia i elastyczności skóry oraz uzyskania efektu liftingującego. Wstrzyknięcie do skóry odpowiedniego preparatu podnosi zawartość wody w skórze i kompensuje pojawiający się z wiekiem niedobór endogennego kwasu hialuronowego. Już pojedynczy zabieg  poprawia ogólny wygląd i kondycję skóry, pomaga skórze odzyskać napięcie i naturalną elastyczność  oraz pozwala zmniejszyć widoczne objawy starzenia (spłyca zmarszczki  głębokie i całkowicie likwiduje drobne zmarszczki). Kwas hialuronowy zawarty w produktach do mezoliftingu charakteryzuje się wysokim stężeniem i wysoką masą cząsteczkową, co zwiększa jego zdolność wiązania wody w tkankach, a tym samym  zdolność nawilżania skóry. Produkty te są bezpieczne, doskonale bio-kompatybilne i po pewnym czasie ulegają całkowitej degradacji w tkankach. Zabiegowi mezotliftingu poddawana jest skóra twarzy, szyi i dekoltu.

PREPARATY STOSOWANE DO ZABIEGU  MEZOLIFTINGU

• PROFHILO -1100 pln / 1amp. (2 ml) - Jest to preparat zawierający stabilizowany termicznie kwas hialuronowy o wysokiej gęstości. Zabiegi Profhilo wyraźnie poprawiają kondycję skóry i tkanki podskórnej oraz wywołują na twarzy widoczny efekt liftingujący. Zabieg jest wyjątkowo komfortowy dla pacjenta - wiąże się z minimalną ilością nakłuć skóry i nie wymaga okresu rekonwalescencji pozabiegowej.
  • Juvederm VOLITE (Vycross)- 2100 pln / 2 amp. (1ml) - Jest to najwyższej jakości preparat kwasu hialuronowego, stabilizowanego w technologii VYCROSS, który doskonale nawilża,regeneruje i delikatnie liftinguje tkanki twarzy. Pojedynczy zabieg zastępuje standardowo wykonywaną serię 2-3 zabiegów mezoliftingu z użyciem innych preparatów. Zabieg ten jest szczególnie dedykowany pacjentom prowadzącym intensywne życie zawodowe, ze względu na długotrwały efekt utrzymujący siędo 9 m-cy.

Standardowa kuracja

Aby uzyskać najlepszy efekt  wykonuje się serię zabiegów:

• PROFHILO - 2 zabiegi co 4 tygodnie
  • Juvederm VOLITE - 1 zabieg z 2 ampułek co 6-8 miesięcy

Efekty kuracji  zależą od stanu skóry pacjenta oraz od  ilości wykonanych zabiegów.

• Utrata jędrności i elastyczności skóry
  • Skóra przesuszona, poszarzała
  • Elastoza posłoneczna

• Alergia na kwas hialuronowy
  • Ciąża i okres karmienia piersią
  • Ciężkie  choroby ogólnoustrojowe ( kolagenozy,choroba Hashimoto, cukrzyca, choroba niedokrwienna serca, etc. w fazie aktywnej)
  • Stany zapalne skóry,
  • Aktywna opryszczka wargowa
  • Choroba nowotworowa w okresie leczenia
  • Zaburzenia krzepnięcia oraz stosowanie leków przeciwkrzepliwych

Odwiedza nas 11 gości oraz 0 użytkowników.